چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
سلیمانی

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد فدائیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت اسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد فدائیان آرانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت امام جمعه آران  و بیدگل به این شرح است:

«إنّا لله و إنّا إلیهِ رَاجعُون»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خاندان محترم فدائیان

با مزید تأسف و حزن خبر ارتحال عالم ربانی جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد فدائیان (قدس سره) دریافت کردیم.

ایشان عمر پربرکت خود را جهت تعلم و تعلیم و ترویج معارف دینی سپری نمود و از مبارزان با رژیم ستمشاهی بود و از حضور در جبهه های جنگ در طول ۸ سال دفاع مقدس دریغ نورزید.

بی شک خدمت به دین خدا در کسوت روحانیت از والاترین و ارزنده ترین خدمات دینی به امت اسلامی است و عالمان دین در عرصه نشر معارف زندگی ساز اسلام ناب محمدی(ص) نقش تعیین کننده ای  در این راستا ایفا نموده اند.

در گذشت غم انگیز یکی از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی و طلایه داران عرصه علم و فقاهت و عرفان در این خطه کویری ثلمه ای جبران ناپذیر برای جامعه دینی و انقلابی ما بوده و انصافاً تأسف و تأثر پایان ناپذیری را برای مردم بخصوص آنان که با ایشان مأنوس و از فیوضات ایشان بهره مند بودند مستولی کرده است و لذا اینجانب ضمن تسلیت این واقعه تأثرانگیز به بیت شریف آن مرحوم و حوزه های علمیه و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان آران و بیدگل از خداوند منان علو درجات برای ایشان و صبر و شکیبائی برای بازماندگان و علاقمندان مسئلت دارم .

عاش سعیدا و مات سعیدا

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه اران و بیدگل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha